آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

؟؟؟؟ توی خونه نقطه آرامش دارین ؟؟؟؟

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۵۵ ب.ظ

  بسم الله

94/6/4

نمی دونم توی خونه وقتی اعصابتون خورد میشه یا حوصلتون سر میره چکارمیکنید ؟؟؟  آرامش

داد میزنین و یه واااای حسابی میگید....

یا دندون قروچه میرین ....

یا شایدم خییییلی صبورین و فقط یه آه ه ه ه بلند میکشین و لبخند عصبی تحویل میدید ؟؟؟

 یا نه حوصله تون سر رفت میرید سراغ تلویزیون و هی این کانال و اون کانال ....

     شایدم سراغ رایانه شخصی تون میرید و و خودتونو میندازید تو شبکه اجتماعی و ....

شایدم  میرید سراغ یخچال و.....................  

به همه چی ناخنکی میزنید و .......... .....    یخچال

یه پیشنهاد بدم ؟؟؟  بیرون چطوره ؟ اما کجا ؟

 پول میخواد ، با جیب خالی که نمیشه بیرون رفت ،

پس باید یه جوری خودتو سرگرم کنی ،

یه جوری که حالت خوب بشه  ، جوری که نفست گرم بشه ، آهت نرم بشه ، .. . 

 

یکم چشاتو   توخونه بگردون ببین چیزی پیدا میکنی .... تو همین نزدیکی ...

من اینو پیدا کردم  ... هر روز میدیدمشا اا اما امروز یه جور دیگه  نگاش میکنم


     نقطه آرامش 

   

    مثل آبی که رو آتیش ریخته شده  ،

دست به سینه میذاری و در حالی که خودتو در کنارش حس میکنی ...

سلام آقا    ......   سلام مایه آرامش   ........

 شما چیز دیگه ای سراغ دارین ؟؟؟؟؟؟؟

  • آب و گِـــــل

آرامش

نقطه

نظرات  (۲)

سلام
ممنون ک ب وبم سر زدی
بسیار راه حل خوب و مفیدیو معرفی کردی، ولی ی پیشنهادم من میدم و اون قرآنه، کافیه چن آیه ازش بخونی و بهتره از روی حفظ نباشه...
  • آب و گِـــــل
  • ممنون از راهنماییتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی