آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

زیر بنای تمدن

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۰۷ ب.ظ

 بسم الله

..

زیر بنای تمدن صحیح؛

..

علم،اخلاق و مذهب است

..

نه پیشرفت مادی

..

و گرد آوری ثروتهای کلان

..

یا تکمیل ماشینهای آدم کشی و تخریب ....

...

سید جمال الدین اسدآبادی

  • آب و گِـــــل

اخلاق

تمدن

علم

مادی

مذهب

پیشرفت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی