آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

عقلت را پیرو حق کن

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ق.ظ

 بسم الله

سعادت ؛

یعنی عقلت را درست بکار ببری ...

واین جز با  پیروی از حق میسر نمیشود

 *********************************************************

 امام حسین علیه السلام فرمودند :

لا یَکمُلُ العَقلُ إلاّ بِاتِّباعِ الحَقِّ؛ « عقل جز با پیروى از حق کامل نمى شود. »


(بحار الانوار(ط-بیروت)ج75،ص127)

نظرات  (۲)

چه حدیث زیبایی
سپاس فراوان
  • آب و گِـــــل
  • سپاس از بازدیدتون...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی