آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

کار های نشدنی بکنید تا بشود...

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۵ ب.ظ

 بسم الله

  بروید سراغ

#کارهای_بزرگ_و_نشدنی

کارهای بزرگ

#امام_خامنه ای

نظرات  (۲)

سلام 
  • نمابرگ نگار
  • سلام ، ما هم در حوزه گل و گیاه کار میکنیم 
    زمینه اصلی تخصص ما دیوار سبز است . 
    خوشحال میشیم سری به ما بزنید 
    http://namabargnegar.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی