آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

تعجیل فرج حضرت حجت علیه السلام

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۵۱ ب.ظ

 بسم الله 


« اللّهم صلّ علی محمّد وآل محمّد  وعجـّل فرجهم و اَهلِـک اَعـدائهم من الاولـین والاخـرین آمـین یا رب العالمین »


به نیت تعجیل در فرج مولا صاحب الزمان .... 

شب جمعه ونشستن به انتظار فرجش ... خدا کند آماده فردا باشیم ...

تعجیل فرج حضرت حجت


  • آب و گِـــــل

نظرات  (۱)

سلام- شما هم وب زیبایی دارید خدا قوت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی