آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

دلتنگی غروب جمعه

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۳۳ ب.ظ

«بسم الله»

غروب خورشید جمعه 30 آبان 93

نماز مغرب ... اشهد ان محمد عبده ورسوله...و تمام...

..ببخش آقا که آماده بودیم برای نیامدنت ...

السلام علیک یا غریب ابن غریب...

می روم  سمات بخوانم برای آمدنت ...

اللهم  انی اسئلک باسمک العظیم الاعظم ...

بحق هذا الدعا و بحق هذه الاسما...

پس هر حاجت که داری ذکر کن...

واغفر لی من ذنوبی ما تقدم منها و ماتاخر ...

« یا حســــــــــــــــین »غروب جمعه

  • آب و گِـــــل

نظرات  (۱)

  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • چند وقت است دلم میگیرد

    دلم از شوق حرم میگیرد

     

    مثل یک قرن شب تاریک است

    دو سه روزی که دلم میگیرد

     

    مثل این است که دارد کم کم

    هستیم رنگ عدم میگیرد

     

    دسته سینه زنی در دل من

    نوحه می خواند و دم میگیرد

     

    گریهام، یعنی باران بهار

    هم‌ نمیگیرد  و هم میگیرد

     

    بس که دلتنگیِ من بسیار است

    دلم از وسعت کم میگیرد

     

    لشکرِ عشق، حرم را به خدا

    به خود عشق قسم میگیرد

    )قیصر امین پور(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی