آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

شاخص های بسیجی

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۹ ب.ظ

شاخص های بسیجی در کلام رهبری

هفته  بسیج  بر همه ولایتمداران عشق و ایثار ؛ زنان و مردان ، جوانان ، طلبه و دانشجو ... مبارک

بسیج ای دست و بازوی ولایت

خط سرخ عزل تا بی نهایت

تورا نشناختن حق ناشناسیست

  • آب و گِـــــل

نظرات  (۲)

  • محمد محمدیان
  • افتخار میکنم یه بسیجی ام
    برای هر کسی چیزهایی ارزشه
    برای من بسیجی بودن یه ارزش بزرگیه
    انشالله موفق باشید خدااین توفیقو به همه ما بده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی