آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

اول صفر 61 هجری

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۳ ب.ظ

 بسم الله

اول صفر 61 هجری و شام ، ورود اسرای اهل بیت علیهم السلام...

و امان از شام ....

نمک بر زخم می نهند شاید غذای دلشان شیرینتر شود اهل شام ....

مگر میشود از صَفَر نوشت...

عید بود و عزا برای آل امیه و آل الله ،

برای اینان صِفر (تهی و خالی )بود وبرای آنان صَفرة (شکستگی دل)...

کسی خبر نداشت از دل زینب ورباب ...

کسی نگاه نکرد بر قلب مجروح سه ساله ...

دعای اول صفر



*بنی امیه  روز اول صفر 61 هجری را بمناسبت ورود سر مطهر سیدشهدا علیه السلام به شام عید قرار دادند .

  • آب و گِـــــل

61

اول

شام

صفر

هجری

نظرات  (۲)

سلام سلام سلام دوباره اومدم ولی تو یه بارم نیومدی اگه ایندفه بهم سرنزنی دیگه بهت سر نمیزنم

علیک سلام، علیک سلام ، علیک سلام ، ادرس نذاشتی بهت سربزنم : _)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی