آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

زنده بودن بعد مرگ

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۰ ب.ظ

    2014-11-26

     5 ابان 93

      بسم الله

     این چیزی که می بینید،قبلا تیرچوبی چراغ برق بوده و سالها توی   کوچه ما نور رسانی کرده، و در دوره پیشرفت و...!! ازته زدنش و بجاش تیر بُتونیِ کاشتن .

و الان چند ساله توی این تکه چوبِ باقی مونده ، گیاه سبز می شه و حتی تو ی این هوای سرد هم سرسبزی وحیاتشو داره، ببینید چقدر زیبا و شفافه لبخند

هر وقت این تکه چوب رو میبینم با خودم میگم : بعضیا حتی بعد مرگشون هم زنده هستن ، کاش ما آدما هم بعد مرگمون اینقدر زنده بودیم و حیات بخش .

زندگی بعد مرگ

طبیعت واقعا صادقه، شما موافق نیستین ؟؟

   

  • آب و گِـــــل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی