آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

خصوصیت شب چهار شنبه

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۳ ب.ظ

بسم الله

از آیت الله محمدتقی بهجت(ره) پرسیده شد:
آیا رفتن به مسجد جمکران در شب هاى چهارشنبه خصوصیّت دارد؟
  ایشان پاسخ دادند:

به حسب ظاهر مثل شب چهارشنبه به مسجد سهله رفتن است. اگر آن وارد باشد، این هم وارد است.
و در ادامه نیز پرسیده شد:
آیا چهل شب چهارشنبه رفتن خصوصیّتى دارد؟
ایشان جواب دادند:
به خصوص بنده اطّلاع ندارم؛ لیکن به صورت متعدّد                 نقل کرده اند که کسانى در مسجد جمکران به حضور حضرت غائب ـ عجّل اللّه تعالى فرجه الشّریف ـ مشرّف شده اند، مضافا بر اینکه حالِ متوسّلین به آن حضرت بر او مخفى نیست.

جمکران،شب چهار شنبه
منبع: "کتاب به سوی محبوب"

  • آب و گِـــــل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی