آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

کمد 4 قفله

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۲ ب.ظ

  « بسم الله »

  چهار شنبه 19 اذر 93 /17 صفر1436

 بعضی وقتااا  هر چی بذهنت فشار میااری چیزی نمیادبیرون ،

نمیتونی بنویسی ، مثل یه دشت خاالی ،

انگاار همه ی  چیزارو توی یه کمد آهنی ریختن و درشم 4 قفله کردن ،

احسااس میکنی در عین پُری ، خالی و نداری.

به 4 طرف می دوی و فقط صدای نفست درفضا پخش میشه .....

منم الان همین جوریم ........

زرد پاییز

  • آب و گِـــــل

دشت خالی

ذهن

صدای نفس

کمد آهنی

نظرات  (۱)

  • قلم بانو
  • سلام...
    دقیقاً
    باقی خدا وبس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی