آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

جایگاه امام

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۱ ب.ظ

     بسم الله

30آذر93 مصادف با 28صفر 1436

     قال الامام الرضا علیه السلام :

   إِذَا نَزَلَتْ بِکُمْ شَدِیدَةٌ

                       فَاسْتَعِینُوا بِنَا عَلَى اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ ...                     

     « هر وقت برای شما گرفتاری پیش آمد

به وسیله ما از خداوند کمک بخواهید .

منبع : بحارالأنوار،ج91،ص22

 کمک از امام

نظرات  (۳)

سلام
 چقدر این حدیث زیباست....
پاسخ:
  سلام ،
بزرگوار دقیقا من برعکس شما، فکرمیکردم چون شما مسلمانید وبچه شیعه
و مهمتر از همه دوستدار اهل بیت ، نظرمو راحت خدمتتون دادم وگرنه کسی که اهل این حرفها نباشه که چنین حرفی و چنین دردلی رو گفتن معنایی نداره
در ثانی اگه من و شما ارزشها رو به هم یاد آوری نکنیم اونم بقول فرمایش شما تو این اوضاع و احوال سخت که نگه داشتن ایمان واقعا دشوار ه چه انتظاری از غریبه ها میشه داشت پس نباید از هم برنجیم باید پشت همو داشته باشیم خوبیها رو بهم یادآوری و از بدی ها دوری کنیم تا انشالله وجود مقدس حضرت حجت تشریف بیارن
 واز طرفی هم ماعقیده داریم ائمه علیهم السلام پدران معنوی ما هستند یعنی جایگاهشون بالاتر از پدران جسمی ما هست پس این حق رو به گردن مادارند حداقل در چنین ایامی از شادی کردن ولو شادی بحقی باشه خوداری کنیم همانطور که ما در مصیبتها مون انتظار داریم دیگران رعایت کنند . بهر حال حرف زیاده اگه پیام من موجب ناراحتی شما شد عذر میخوام سعی میکنم دفعه بعد در نوشتندقت بیشتری داشته باشم . ممنون که شما هم صادقانه جواب دادید .
 علیکم السلام ؛ بله واقعا زیباست حرف ائمه علیهم السلام هر چه باشه واقعا تاثیر گذار و شیرینه ممنون که نظر دادید
  • قلم بانو
  • سلام...
    شاید در تفسیر این حدیث
    یکی از روحانیون می گفت (احتمالاً از حاج آقا پناهیان شنیدم، اما مطمئن نیستم.)
    می گفت بچه را دیده اید، بچه نوزاد، هیچ وقت نمی گوید مشکلش چیست، اما وقتی گریه می کند، خود مادر مشکل بچه را می فهمد و رفع می کند.
    باقی خدا وبس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی