آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

دریافت شما از این پیام ؟

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۱۲ ب.ظ

      بسم الله 

رهبری

       ..... اسلام را از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اوّل آن بشناسید.با

اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم)

آشنا شوید. ...........


  آیا تاکنون خود مستقیماً به قرآن مسلمانان مراجعه کرده‌اید؟

آیا تعالیم پیامبر اسلام (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) و آموزه‌های انسانی و

اخلاقی او را مطالعه کرده‌اید؟ .............


بنابراین، این فرصت را برای فهم صحیح و درک بدون پیشداوری

از اسلام از دست ندهید....

  « بخشی از بیانات مهم رهبر عزیز به جوانان اروپا و امریکای شمالی »

************************

 گر چه این پیام خطاب مستقیم به جوانان اروپا و آمریکای شمالی است

اما .......

دریافت شما از این پیام چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی