آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

سی و ششمین مشت و شکست

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ب.ظ

 بسم الله

 22 بهمن 1393

امروز تو شهرمون غوغا بود همه مردم با پرچم سه رنگ ایران سربلند اومده بودن ،  کوچیک و بزرگ و پیر و جوون ، مخصوصا تعداد نسل سومی ها خیلی زیاد بود هر کدوم یه پرچمو رو دوش و یه پرچم بدست و وبا پوستر های « من انقلابی ام » و « من عاشق محمدم » شرکت داشتند  ،

راهپیمایی که شروع شد صدای الله و اکبر و طنین مرگ بر آمریکا و اسراییل از هر طرف بلند شد ،

وسط میدون عکس خیلی بزرگی از امام خمینی و مقام معظم رهبری زده بودن ،  وقتی همه از زن و مرد پرچم ها روبالا میاوردتد

و با صدای بلند فریاد « یا محمد» و الله اکبر  سر میدادند واقعا حس خاصی داشت ، نمی دونید چقدر به این مردم افتخار میکنم ، ،

چقدر به مملکتم و چقدر به رهبرم افتخار میکنم ،

خدایا رهبرمو حفظ کن ، خدایا این مردمو  در پناه خودت از شرور و آفات حفظ کن ،

خدایا  بهشون کمک کن تا آخر پا به پای رهبر و نظام باقی بمونن ،

خدایا جوانان این مرز وبوم رو از شر شیطان در امان بدار ،

امروز با تمام وجودم برای سی و ششمین سال دستامو مشت کردم و باشعار الله اکبر به سر دشمن کوبیدم ، خدایا از همه قبول کن ،

خدایا شکرت که سی و ششمین شکست دشمن رو هم دیدم .

*******************************

 این چند تا عکسو خودم گرفتم

22بهمن 1393

22 بهمن 1393 - ساری

  • آب و گِـــــل

22 بهمن 1393

راهپیمایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی