آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

خاطره من از یک گذشته فراموش شده

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۴۵ ب.ظ

 

 بسم الله

 ... خاطره من از یک گذشته فراموش شده ،

 

گذشته صمیمی من

گذشته فراموش شده 2

و دلتنگی های من ....

  • آب و گِـــــل

نظرات  (۵)

  • سیدمهدی ملیحی
  • در هایی بودن که خیلی زیبا و جالبی بودن
    وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم

    پاسخ:
    سلام متشکرم که دوباره سرزدید ... 
  • یه بنده خدای گمنام
  • روز جمعه 8 اسفند مصادف با روز تولد شهید صحرایی


    ختم دعای ندبه هدیه به آقا امام زمان به نیابت از شهید حســین صحرایی


    اگه میخواین با ما همراه بشین بسم الله

     بله همینطوره
    متشکرم که دوباره سرزدید

    وذهنی درگیر گذشته...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی