آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

چشمان خوب

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۳۵ ب.ظ

  بسم الله 

94/1/23 

 گاهی به آسمان نگاه کن ...

 وبلندا ی وجودش را ببین

آنگاه چشمانت  بزرگ میشوند ، بزرگ ..

وبعد چشمانت خوب میشوند در دیدن


                       
   « وَ لِلّهِ الْمَشْرِقُ وَ الْمَغْرِبُ فَأَیْنَما تُوَلُّوا فَثَمَّ وَجْهُ اللهِ إِنَّ اللهَ واسِعٌ عَلیمٌ » 

    نارنج

    « الحمد لله علی کل حال »

 

  • آب و گِـــــل

آسمان

خوب

مشرق و مغرب

چشم

نظرات  (۲)

چقدر اینجا و این وبلاگ حس خوبی داره :)

  • آب و گِـــــل
  • خوشحالم از این حس خوب شما... مگه کار آدمی غیر از اینه ؟؟؟ ممنون که سرزدین
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی