آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

سخنی با هلال ماه رجب

دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ب.ظ

  بسم الله

94/1/31

فرموده اند: دنبال تو گشتن در شب اول ماه مستحب است،

ویادت باشد دیشب در هوای صاف و پرستاره دنبالت گشتم ،

نیافتمت ،به هر طرف چشم دواندم ندیدمت ،

گفتم با تو ماهم را آغاز کنم ،گفتم با تو رجبی شوم

گفتم با تودعای پیامبر را بخوانم

اما نشد هلال ماه رجب

ستاره  سهیل


ناامیدانه به آسمان نگاه کردم ، خدای من! ستاره سهیل 

من در آسمان میدرخشید ،خودش بود همان که دلم میخواست

میدانستم صاحب بزرگ این ماه نیتم را بر نمی گرداند،

او خود میداند من بال و پر شکسته ام

و بی همرهی خضر موسی میشوم و میشکنم

درست دم دروازه ماه ، دلخوشان پشت سرش ایستادم

او اذن دخول طلبید و من تکرار کردم

« اللهم اهله علینا باالامن و الایمان و السلامة و الاسلام ربی و ربک الله عز وجل»

میدانی که را میگویم ؟ حضرت باقرالعلوم ،شکافنده دانشها

 همو که پیامبر ندیده سلامش رساند

همو بود که همین شب راه را نشانم داد:

« بخدا سوگند شیعه ما نیست جزکسی که از خدا بترسد

وتقوای الهی را پیشه کند

،شیعیان ما به تواصع،خشوع وافتادگی،ادای امانت،

ذکر فراوان و زیادی یاد خداوند ،راستگویی

وتلاوت قران(فهم قران)،

و بازداشتن زبان از غیبت مردم شناخته میشوند.»

*************************

« السلام علیک یا محمد بن علی ایهاا لباقریابن رسول الله  »

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی