آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

اعتماد خدا یااعتماد بنفس

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۳ ب.ظ

 

 بسم الله

« همه میگویند اعتماد بنفس داشته باش

  هیچ کس نمی گوید اعتماد به خدا داشته باش

 و به بندگی او افتخار کن »

اعتماد

  • آب و گِـــــل

اعتماد

بخدا

بنفس

نظرات  (۶)

  • سجاد روشن چسلی
  • سلام 
    لطفا درمورد مطلبم ئرباره تبلیغات صدا وسیما نظر بدید خوشحال می شم نظرتون رو بدونم
    به امید خدا
    http://monitors.blog.ir/2015/05/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B6%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85
    احسن
  • آب و گِـــــل
  •  سلام علیکم
     متشکرم از لطف و بازدید شما انشالله حتما به وب همتون  سری میزنم
    جز خدا را بندگی حیف است حیف
    بی غم او زندگی حیف است حیف

    سلام
    خداقوت
    التماس دعا
  • آب و گِـــــل
  •  علیکم السلام بر میهمان گرامی
    ممنونم سر زدید و خدا قوت به شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی