آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

بی مار باشیم نه مار

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵ ب.ظ

بسم الله

19/3/94

 شخصی را مار گزید، آقاامیر المومنین علی علیه السلام به عیادتش رفت . بیمار گفت علی جان ما که بی دین نیستیم، مار برای چه مرا نیش زد، حضرت فرمود: خدا چه لطفی درحق تو کرده که به یک مار دستور داده تو را بگزد    پرسید چه لطفی کرده است؟فرمود: چون دیروز قنبر را با زبانت آزردی،         خدا آزار زبان تو را در قیامت تلافی نمی کند. به یک مار فرمود برو گناه زبان او را از پرونده‌ او پاک کن. من  بنده‌ام را دوست دارم ونمی‌خواهم جریمه ‌او به قیامت بیفتد، یک علت معامله خدا با بلاها، آمرزش گناه است.

**************************************************************

مواظب تیغای زبونمون باشیم

بعضی وقتا واقعا تیز میشن

« بی مار » باشیم اما « مار » نباشیم

  • آب و گِـــــل

آمرزش گناه

بیمار

زبونمون

مار

نیش

نظرات  (۱)

امان از این زبون ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی