آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

یا ابانا استغفر لنا

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۵ ب.ظ

 بسم الله

94/4/14 مصادف با ایام لیالی قدر

خداوند متعال در قران کریم آیه 35 سوره مبارکه مائده میفرماید :

«یا ایها الذین آمنوا اتقوا الله و ابتغوا الیه الوسیلة و جاهدوا

فی سبیله لعلّکم تفلحون»

 و چه وسیله ای بهتر از وجود نازنین و مقدس امام زمان علیه السلام

در این شبهای عزیز :

   دعای مولای ما

  ای آقا و مولای ما ، یا صاحب العصر و الزمان :

 شرمسار از خسران و ضلال خود ، به فرمایش خداوند دست بر دامان شما میزنیم و التماس میکنیم که برای ما دعا بفرمایید شاید خداوند بوجود شما خسران و عقب افتادگی ما را جبران فرماید .

      *قَالُواْ یَا أَبَانَا اسْتَغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا إِنَّا کُنَّا خَاطِئِینَ

    * قَالُواْ یَا أَبَانَا اسْتَغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا إِنَّا کُنَّا خَاطِئِینَ 

                  دست بر دامان


  • آب و گِـــــل

ابانا

استغفر

لیالی قدر

مولای ما

نظرات  (۳)

  • نـیلو بانـو :)

  • دوستم سلام! امشب لابه لای گلواژه های نیایشت، مابین آسمان خریدنِ لب ها و بغضستانِ حنجره ات، وقتی قول قطعی عاقبت بخیری ایامت را گرفتی، در یک مکث کوتاه خدای مرا هم صدا بزن! 
    دستانت که تا خدا پل زد به استجابت اشک های من کمی خدایت را زمزمه کن....
    "برای هم دعا کنیم..."
    ای دل بسوز تا شب احیا نیامده
    تقدیر ما هنوز به دنیا نیامده 
    فرقی نکرده ایم از احیای سال پیش 
    توبه چراسراغ دل ما نیامده !؟
    گویی به گوش عده ای از ماهنوز هم 
    هل من معین غربت اقا(عج)نیامده 
    آری برای بنده شدن وقتمان کم است 
    ای دل بسوز تا شب احیاءنیامده 
    اللهم عجل لولیک الفرج
    التماس دعا
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
    پاسخ:
    با تشکر از بازدید شما درج لینک انجام شد
     خدا پشت و پناه مدافعان حرم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی