آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

تاثیر ماه مبارک رمضان در آینده شما

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴ ب.ظ

 

 بسم الله 

94/4/23 

  از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان :
هرکس در این بهار معنویت و صفا( ماه مبارک رمضان ) ،

دلش را تحت تأثیر باران رحمت و لطف الهی قرار داده،

در آینده از میوه های این بذر افشانی معنوی، بهره ها خواهد برد .

  باران رحمت

 

اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ الِهِ، وَ امْحَقْ ذُنُوبَنا مَعَ امِّحاقِ هِلالِهِ،

 وَ اسْلَخْ عَنّا  تَبِعاتِنا مَعَ انْسِلاخِ اَیّامِهِ،

حَتّى‏ یَنْقَضِىَ عَنّا وَ قَدْ صَفَّیْتَنا  فیهِ مِنَ الْخَطیئآتِ، وَ اَخْلَصْتَنا

 فیهِ مِنَ السَّیِّئاتِ. 

 بارالها بر محمد و آلش درود فرست، و همراه با به سر آمدن ماه رمضان

گناهان ما را به سر بر، و با سپرى شدن روزهاى پایانیش

پى‏ آمدهاى گناهانمان را از ما برگیر،

تا در حالى از ما بگذرد

که ما را از خطاهاو لغزش‏ ها خالص نموده،

و از گناهان پاک فرموده باشى .

دعای 45 صحیفه سجادیه

  • آب و گِـــــل

باران رحمت

رمضان

رهبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی