آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

تجارت با خدا

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸ ب.ظ

 بسم الله

 94/5/2

در کتاب نشان از بی نشانها ص 306 نقل شده :

از پیامبر اکرم حضرت محمد صل الله علیه و آله که خداوند متعال فرمود :

سوگند به عزت و جلال،سوگند به کبریا و عظمت،و سوگندبه نور والایی و رفعت منزلت خودم که :

 هیچ بنده ای خواهش نفس خویش را بر خواسته من مقدم نداشت مگر آنکه به

مجازات این کار کارهایش را پراکندم و دنیا را بر او سخت و دشوار ساختم و دل او

را پیوسته به دنیا گرفتار و مشغول کردم و علی رغم تلاش او،جز به قدر مقدور چیزی به او ندادم .

و قسم به  عزت و جلال و عظمت و کبریا،و نور والایی و رفعت منزلت خودم که :

هیچ بنده ای خواسته مرا بر خواهش نفس خویش ترجیح نداد مگر آنکه :

فرشتگان من مامور حفظ و صیانت او شدند و آسمانها و زمین ها روزی او را تکفل

کردند و من برای او همانند تجارت هر تاجری بودم و دنیا با ذلت و خواری بسوی او رو آورد.

 ***********************************

  ضمیمه پست :

  به نیت تعجیل در فرج مولا صاحب الزمان تا روزی که ابن وب برقراره  :

صلوات

  • آب و گِـــــل

بنده

خواسته خدا

سوگند

نفس خویش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی