آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است

آب و گل

اهل قلم نی ام ؛ بل دلم براه قلم است «ن والقلم و مایسطرون»
تلاش میکنم خودم بنویسم ، آنچه که بدلم میرسه ...
و عکسها هم از خودم باشه ....
متشکرم از بازدید شما ...

طبقه بندی موضوعی

راه صدم شیطان

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ب.ظ

 بسم الله

30/6/94

امام صادق علیه السلام فرمودند :

  " شیطان نود و نه راه خیر را به انسان نشان میدهد و راهنمایی میکند

     برای آنکه در مورد صدم او را مبتلای به شر کند. "  

    ای بسا ابلیس آدم روی هست  //  پس به هر دستی نشاید داد دست

   * نشان از بی نشانها /علی مقدادی اصفهانی

******************************************

 ضمیمه پست :

 عرض تسلیت شهادت حضرت مسلم علیه السلام

محضر مقدس حضرت حجت علیه السلام و همه عاشقان راه حق و حقیقت ....

شیطان

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی